03:43 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعت گردشگری

بانک ملت متولی سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصدی شد
نماد برتر- بانک ملت برای اولین بار تفاهمنامه صدور سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصدی ، بازپرداخت ۱۸ ماهه و تنفس یک ماهه را با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا کرد.
زمان افزایش سرمایه ۳۲۲۳ و ۳۱۸ درصدی + مجمع سه شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده چهار شرکت فرابورسی برای تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه، تغییر نام شرکت و تصویب صورت های مالی اعلام شد.
زمان مجمع ۲۲ شرکت ، یک بانک و "آپ" + افزایش سرمایه ۶۸۷ درصدی
نماد برتر- ۲۲ شرکت بورسی و فرابورسی ، یک بانک به همراه شرکت آسان پرداخت ، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
ضربه شدید کرونا به صنعت گردشگری ترکیه
نماد برتر- جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد که صنعت گردشگری ترکیه تحت تاثیر کرونا، زیانی جدی را تجربه کرده است.
سقوط آزاد لیر
نماد برتر- ارزش لیر در برابر دلار به کمترین سطح ۲۰ ماه اخیر رسید.
افزایش قیت دلار!
نماد برتر- دلار به جز پوند در برابر تمام ارزهای مهم دیگر صعودی بود.
چه درآمدهایی می‌تواند جایگزین درآمد نفتی شود؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی معتقد است درآمدهای ناشی از توسعه صنعت گردشگری و صادرات غیرنفتی می‌تواند جایگزین درآمد نفتی شوند. به اعتقاد وی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی باید از پول نفت برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر برای توسعه و صنعتی کردن کشور استفاده شود.
برنامه دولت برای فروش نفت در شرایط تحریم
پایگاه خبری راد: با وجود اقدامات خصمانه دولت آمریکا برای فشار حداکثری روی ایران و قطع درآمدهای نفتی، تحلیلگران عقیده دارند که صادرات نفت ایران صفر نخواهد شد و مردان نفتی ایران هم نوید آینده روشنی برای بخش انرژی می‌دهند.
نقد به مجوز آژانس‌ها و کمیته شکایات گردشگری
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران مرخصی اجباری آژانس‌ها را اتفاق تازه‌ای ندانست و آغاز دوره آن را به یک سال گذشته، همزمان با افزایش هزینه‌ها و نرخ سفرهای خارجی و داخلی نسبت داد و گفت: نکته این است که وقتی این آژانس‌ها «موقتا» از مدار خدمات خارج می‌شوند، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در همان فاصله و به همین اندازه، مجوز جدید آژانس صادر می‌کند.
ایجاد زنجیره تأمین برای رونق تولید و گردشگری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل لیزینگ گردشگری از ایجاد زنجیره تأمین برای کمک به صنعت هتل‌داری و رونق تولید داخل توسط این لیزینگ خبر داد.
 تسهیلات مصوب باید به طور درست پرداخت شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم قم در مجلس گفت: صرف تصویب تسهیلات بانکی گرهی از مشکلات استان باز نمی‌کند و باید پیگیری و نظارت انجام شود تا تسهیلات به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان پرداخت شود.
دو راه‌حل یک اقتصاددان برای جبران کاهش فروش نفت
پایگاه خبری راد: عصر روز دوشنبه، دوم اردیبهشت ۹۸ (۲۲ آوریل) کاخ سفید به‌طور رسمی اعلام کرد که معافیت خریداران نفت ایران تمدید نخواهد شد و این یعنی با پایان مهلت ۶ ماهه معافیت خرید که آن هم برای ثبات بازار جهانی نفت مقرر شده بود، از تاریخ دوم مه (۱۲ اردیبهشت) سال جاری میلادی، کشورهای ایتالیا، تایوان، ترکیه، چین، ژاپن، کره‌جنوبی، هند و یونان نیز مانند دیگر کشورها حق خرید نفت ایران را نخواهند داشت در غیر این صورت با جریمه‌هایی از جانب آمریکا روبرو خواهند شد.
سطح مبادلات تجاری ایران و یونان قابلیت توسعه دارد
پایگاه خبری راد: سفیر یونان در ایران با بیان اینکه سطح مبادلات تجاری ایران و یونان قابلیت توسعه را دارد، گفت: در حال حاضر سطح مبادلات تجاری ایران یونان حدود ۳۰ میلیون یورو است.
رشد اقتصادی دوبی در پایین‌ترین سطح ۱۰ سال اخیر
پایگاه خبری راد: رشد اقتصادی دوبی در سال ۲۰۱۸ به ۱.۹۴ درصد کاهش یافت.
تجاوز به اراضی فرودگاه بابلسر
پایگاه خبری راد: نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس گفت: به اراضی فرودگاه بابلسر تجاوز شده است.